Heeft u een vraag over het maken van een reservering? Of heeft u een vakantiehuis geboekt, maar nog vragen over uw verblijf? Wij beantwoorden hieronder veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Algemeen

Is wifi aanwezig? 

Alle vakantiehuizen beschikken over gratis wifi. 

 

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn in veel vakantiehuizen toegestaan. Dit staat in de omschrijving van het vakantiehuis vermeldt. Maximaal 2 huisdieren. 

 

Zijn overnachtende bezoekers toegestaan? 

Dit is toegestaan mits het aantal personen van de vakantiewoning niet wordt overschreden. In verband met de veiligheid en de gemeentelijke heffingen dienen overnachtende bezoekers aangemeld te worden bij de receptie. 

Aankomst

Hoe laat kan ik inchecken?

De woning is vanaf 16:00 uur gereed voor check-in.

 

Is een late aankomst mogelijk?

Een late aankomst is mogelijk in overleg. Neem tijdig contact op met onze receptie. 

 
Waar kan ik de sleutel ophalen?

U kunt de sleutel ophalen bij onze receptie: Veerweg 3 in Kamperland. 

Annuleren

Hoe kan ik mijn reservering annuleren? 

U kunt uw reservering online annuleren. U kunt de annulering ook telefonisch of per e-mail doorgeven. Wij zullen de reservering dan voor u annuleren. 

 

Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van mijn reservering?

Voor het annuleren van uw reservering worden annuleringskosten in rekening gebracht. In de algemene voorwaarden kunt u lezen welke kosten van toepassing zijn op het moment van annuleren. 

Betaling

Moet er een aanbetaling gedaan worden?

Ja, u dient een aanbetaling van 50% te voldoen binnen 14 dagen na reserveren. 

 

Wanneer dient de restbetaling voldaan te worden?

De restbetaling van 50% dient u 6 weken voor aankomst te betalen.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er? 

U kunt uw reservering op verschillende manieren betalen. Bekijk alle betaalmogelijkheden hier