Wij staan voor u klaar!

Dagelijks staat er een team van gedreven en servicegerichte mensen voor u klaar, om uw vakantie tot een onvergetelijke ervaring te maken. Zij beantwoorden graag al uw vragen en stellen al het mogelijke in het werk, zodat het u tijdens uw vakantie in Zeeland aan niets zal ontbreken. Maak kennis met de medewerkers van Ruiterplaat Vakanties. 

Front-office

Wanneer u een vraag heeft over uw reservering of vakantieverblijf, is er een grote kans dat WendyJaimieMarloesThomas of Jeanine u te woord staat. Zij verwerken dagelijks alle reserveringen, behandelen uw aanvraag telefonisch of per mail en zij zijn uw eerste aanspreekpunt tijdens uw verblijf. Kortom, zij zorgen ervoor dat het u tijdens uw verblijf aan niets zal ontbreken!

 

Financiële administratie

Al bijna 30 jaar is Anja een bekend gezicht voor onze vaste gasten en huiseigenaren. Zij draagt met veel precisie zorg voor de gehele financiële verwerking van reserveringen en afrekeningen. Heeft u een vraag over uw (aan)betaling, de terugbetaling van uw borgsom of uw eigenarenafrekening? Anja helpt u graag!

 

(Online) Marketing

Alle (online) marketing activititeiten en communicatie binnen Ruiterplaat Vakanties wordt verzorgd door Raïssa en Jeanine. Zij zetten zich dagelijks in om van Ruiterplaat Vakanties een sterk en herkenbaar merk te maken. 

 

Schoonmaakteam

Ons schoonmaakteam bestaat uit 30 vaste medewerkers onder leiding van supervisor Magdalena, die met veel gedrevenheid en plezier zorgen voor de schoonmaak van onze vakantiewoningen. Iedere maandag en vrijdag gaan zij op pad om de woningen weer in orde te maken voor de nieuwe gasten. Zij zorgen voor het ultieme gevoel van thuiskomen in uw vakantiewoning. 

 

Ruiterplaat Beheerservice

Naast zijn werkzaamheden op kantoor, is Thomas vaak te vinden op de parken voor de beheerservice. Hij gaat op pad om de woningen te controleren, defecten en/of storingen op te lossen en klusjes uit te voeren op de parken. Mede hierdoor kent hij iedere woning op zijn duimpje.