Ons team
- Home
- Ons team
Wij staan voor u klaar!
Dagelijks staat er een team van gedreven en servicegerichte mensen voor u klaar, om uw vakantie tot een onvergetelijke ervaring te maken. Zij beantwoorden graag al uw vragen en stellen al het mogelijke in het werk, zodat het u tijdens uw vakantie in Zeeland aan niets zal ontbreken. Maak kennis met de medewerkers van Ruiterplaat Vakanties.
Front-office
Wanneer u een vraag heeft over uw reservering of vakantieverblijf, is er een grote kans dat Wendy, Jaimie, Iris, Robin, Ylva of Jeanine u te woord staat. Zij verwerken dagelijks alle reserveringen, behandelen uw aanvraag telefonisch of per mail en zij zijn uw eerste aanspreekpunt tijdens uw verblijf. Kortom, zij zorgen ervoor dat het u tijdens uw verblijf aan niets zal ontbreken!
Financiële administratie
Voor alle financiële zaken kunt u terecht bij Miranda. Zij draagt met veel precisie zorg voor de gehele financiële verwerking van reserveringen en afrekeningen. Heeft u een vraag over uw (aan)betaling, de terugbetaling van uw borgsom of uw eigenarenafrekening? Miranda helpt u graag!
(Online) Marketing
Alle (online) marketing activititeiten en communicatie binnen Ruiterplaat Vakanties wordt verzorgd door Raïssa. Zij zet zich in om van Ruiterplaat Vakanties een sterk en herkenbaar merk te maken.
Schoonmaakteam
Ons schoonmaakteam bestaat uit 30 vaste medewerkers onder leiding van housekeeping manager Angharad, die met veel gedrevenheid en plezier zorgen voor de schoonmaak van onze vakantiewoningen. Iedere maandag en vrijdag gaan zij op pad om de woningen weer in orde te maken voor de nieuwe gasten. Zij zorgen voor het ultieme gevoel van thuiskomen in uw vakantiewoning.
Ruiterplaat Beheerservice
Thomas en Robin zijn vaak te vinden op de parken voor de beheerservice. Zij gaan op pad om de woningen te controleren, defecten en/of storingen op te lossen en klusjes uit te voeren.